Premierno: ITIL 4 z Barclayjem Raejem, enim njegovih glavnih snovalcev

Kaj pomeni, da danes živimo v VUCA svetu?
januar 29, 2019
Zmagovati v novem svetu
januar 29, 2019

Premierno: ITIL 4 z Barclayjem Raejem, enim njegovih glavnih snovalcev

ITIL® (IT Infrastructure Library®) je zbirka dobrih praks ter najbolj poznan in razširjen okvir upravljanja storitev informacijske tehnologije, ki ga organizacije privzamejo in prilagodijo svojim specifičnim potrebam. Uspeh ITIL sloni na njegovi neodvisnosti od proizvajalcev IT izdelkov, vsebinsko procesni naravnanosti in osredotočenosti na skladnost upravljanja storitev IT s poslovanjem ter na njegovi razširjenosti. Okvir poleg dobre prakse, zajete v publikacijah, obsega tudi izobraževanje in certificiranje. Slednje ljudem omogoča razumevanje pridobivanje znanja in razvoj izkušenj, potrditvene sheme za orodja upravljanja storitev IT ter najpomembneje, globalno skupnost svetovalcev, uvajalcev in izvajalcev ter trenerjev, ki medsebojno delijo izkušnje in ideje ter na ta način širijo in razvijajo dobro prakso. Skupnost, ki je to omogočila, je forum za upravljanje storitev IT (itSMF International) z odseki razširjenimi po celem svetu. V Sloveniji je to Združenje za ravnanje s storitvami IT – itSMF Slovenija.

Danes smo na pragu nove verzije ITIL 4, ki naj bi bila objavljena v prvem četrtletju 2019. Pričakovanja pa že burijo duhove ter postavljajo vprašanja:

  • Kaj nam ITIL 4 prinaša v praksi?

  • Kako bo ITIL prenovljen in prilagojen novim zahtevam digitalizacije, umetne inteligence, DevOps-a in drugim novim modelom informacijske tehnologije?

  • Kako se lahko nove ideje implementirajo v organizacijah, ki so že leta skladne z dosedanjimi dobrimi praksami ITIL?

  • Katere elemente obstoječega ogrodja ITIL lahko še vedno uporabljate in razvijate?

Zakaj je zdaj pravi čas za novo verzijo ITIL 4? Prisluhnite enemu od glavnih snovalcev ITIL 4, Barclayjem Raejem, lani ponovno imenovanem med 25 vodilnih vplivnežev s področja tehnične podpore in upravljanja storitev (ang. Thought Leaders in Technical Support and Service Management).

Rae bo na konferenci premierno v regiji predstavil izhodišča in razmišljanja ob prenovi ITIL 4. In delil smernice, kako ITIL 4 izkoristiti za nadaljnje izboljšave in uspehe.

Show Buttons
Hide Buttons

Za pravilno delovanje tega spletišča se včasih na vašo napravo naložijo majhne podatkovne datoteke, imenovane piškotki. Sistemski piškotki, ki so nujni za delovanje, so že dovoljeni. Vaša izbira pa je, da dovolite ali zavrnete piškotke analitike in trženja, ki nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Preberi več